Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego Boot Store - Najlepsze buty dla dzieci
-
Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
-
Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
-
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Boot Store;
-
Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem bootstore.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
-
Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
-
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Boot Store a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
-
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
-
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
-
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: bootstore.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Sklep internetowy, działający pod adresem: bootstore.pl , prowadzony jest przez Jarosław Dejneka Boot Store, Oleńki 3D 03-289 Warszawa, NIP 563-182-11-05 (dalej Boot Store). Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.
-
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
-
zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
-
warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
-
zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
-
-
Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
-
dostęp do Internetu,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
przeglądarka internetowa,
-
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
-
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Boot Store zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu bootstore.pl/regulamin oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.
-
-
Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
-
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
-
Klient zobowiązany jest do:
-
niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
-
korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
-
korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
-
-
-
Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
-
Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
-
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową bootstore.pl, dokonać wyboru kategorii, modelu i rozmiaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
-
Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
-
W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
-
Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
-
przedmiotu zamówienia,
-
jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
-
wybranej metody płatności,
-
wybranego sposobu dostawy,
-
czasu dostawy,
-
udzielonych rabatów
-
-
W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
-
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Boot Store Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
-
Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Boot Store – Złożyłeś zamówienie nr ”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
-
Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
-
Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
-
Dostawa
-
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
-
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem:
-
Paczkomatów InPost
-
Kuriera DPD - dostawa na adres
-
-
Koszty dostawy wynoszą:
-
Przedpłata:
-
Paczkomat InPost- 0.00zł (12.00zł dla zamówień poniżej 100 PLN) - najtańszy zwykły sposób dostarczenia
-
Kurier DPD - 0.00zł (14.00zł dla zamówień poniżej 100 PLN)
-
-
Pobranie - płatność przy odbiorze
-
Paczkomat InPost- 0.00zł (15.00zł dla zamówień poniżej 100 PLN)
-
Kurier DPD - 0.00zł (16.00zł dla zamówień poniżej 100 PLN)
-
-
-
Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
-
Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. Termin dostawy Produktu do Klienta jest podawany w trakcie składania Zamówienia.
-
-
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy
-
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Ceny i metody płatności
-
Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
-
Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny:
-
przelewem na numer konta bankowego 51 1140 2004 0000 3102 1329 1338,
-
za pośrednictwem szybkich płatności elektronicznych, w tym system Przelewy24 oraz Płatności IAI,
-
kartą płatniczą (VISA, MASTERCARD) – poprzez Przelewy24,
-
Za pobraniem
-
-
-
Prawo do odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz .U. 2014r. poz 827 ze zm.) Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z ogólnymi zasadami wynikającymi z umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od otrzymania produktów objętych umową.
- W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot powinien nastąpić niezwłocznie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktów objętych umową, czyli od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Wraz ze wracanym towarem należy dołączyć oryginał paragonu lub otrzymanej faktury.
- Przesyłane towary należy zapakować w należyty sposób, aby nie doszło do uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą zwykła lub elektroniczną na adres mail: sklep@bootstore.pl
Adres do zwrotu przesyłki: Boot Store, ul. Oleńki 3D, 03-289 Warszawa. - Jeżeli skorzystają Państwo z wypełnienia oświadczenia drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej bootstore.pl, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (pocztą elektroniczną).
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych wysyłanych na koszt sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.
-
Skutki odstąpienia od umowy
-
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji lub na wskazane konto bankowe; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
-
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Boot Store , ul. Oleńki 3D , 03-289Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
-
-
Reklamacje dotyczące Towarów
-
Boot Store jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
-
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres reklamacje@bootstore.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
-
Sprzedawca nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej lub w siedzibie producenta.
-
-
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
-
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać mailowo na adres: reklamacje@bootstore.pl, pisemnie na adres: Boot Store, ul. Oleńki 3D, 03-289 Warszawa, lub przy użyciu formularza kontaktowego.
-
W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
-
-
Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
-
Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.